Ini Blog Gua ! mymushroom: How me being a kpoppers ¬_¬

Ahad, 16 Februari 2014

How me being a kpoppers ¬_¬

My loves
Hi, lama tak update blog, hahaha tak macam dulu addicted sgt dekat blog ni tp sekarang dah tak dah :p
Sekarang ni aku dah teraddicted dekat kpop pulak, hahaha aku pon tak tau kenapa and group yg paling aku suka SNSD ni berpunca drpd running man lah, kalau tak sebab games show tu mmg aku tak kenal group SNSD tu. Dekat SNSD tu ada 9 orang "Taeyeon,Jessica,Sunny,Tiffany,Hyoyeon,Yuri,Sooyoung,Yoona and Seohyun".Group diorang ni mmg kelakar sgt dengan dorks diorang hahaha and aku paling minat dekat Tiffany(my bias), I loves everything relates to her.Walaupun ramai yang tak suka dia pada aku dia ni perfect sangat.Act dia bukan yang first sekali aku suka, aku suka jessica mula2 dekat running man tu and tiffany time tu tak join pon.Sejak tu aku start searching pasal diorang ni then aku pergilah tgk dekat youtube and search pasal jessica then aku bukaklah video "JETI" jeti bukan jeti yg jambatan tu, jeti tu nama utk otp(one true pairing) start tulah aku kenal Tiffany . Then aku tertarik sgt dekat Tiffany hahaha bila dia senyum hanya aku jelah tau!!!comel sangat and from that time she's became my ultimate bias :D Start aku minat dia aku follow semua account twitter yang relates dgn Tiffany. Sejak dari tu jugaklah aku jadi "SONES"(nama fandom utk snsd). Aku suka sangat dekat group ni diorang ni lain daripada group2 kpop yg aku kenal. Oklah sebenarnya banyak yg aku nak cerita tapi nantilah takda idea.HAHAHA nak tau bias aku yang mana tu ha gambar dekat atas tu *my idol* forever loves her nanti aku story2 pasal dia pulak ehh, hahaha ok byeee~lots of fanyloves❤


Thanks awak omeyy

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen